Bel-angst of motivatieprobleem?
Bel-angst of motivatieprobleem?

Michel Hoetmer (6/1)

Er schijnt een groep mensen te zijn die anno nu toch nog bang is voor de telefoon: Verkopers! Of is er iets anders aan de hand?
Lees meer..
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig?
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig?

Victor Bonke (24/12)

PIIIEEEPPP!!! Geen onbekende voor de verkoper: ‘Dit is de voicemail van …, laat na de pieptoon ....’ En wat doet u dan: inspreken, of juist niet?
Lees meer..
Een prijsdrukverlagend middel
Een prijsdrukverlagend middel

Jos Burgers (7/12)

Wist u dat we onszelf allemaal chronisch overschatten? En belangrijker: wat betekent dat inzicht voor uw zakelijke relaties? Met het antwoord kunt u de prijsdruk te lijf gaan.
Lees meer..
Social Selling als internet dating?!
Social Selling als internet dating?!

Rene Knecht (19/11)

Wie druk is op sociale media maar de interactie vergeet doet niets anders dan ouderwetse marketingpromotie. Lees hoe u social media kunt gebruiken zodat u er ook echt iets aan heeft.
Lees meer..
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet

Victor Bonke (12/11)

Wat moet u bij koude acquisitie wel en niet zeggen als ‘begroeting’? Is het relevant wat u daar precies zegt, of denkt u dat de prospect de eerste woorden toch niet hoort?
Lees meer..
Vier missers bij koude acquisitie
Vier missers bij koude acquisitie

Victor Bonke (15/10)

Welke dingen moet u vooral NIET doen bij koude acquisitie en wat WEL? Vier typische ‘missers’ en oplossingen voor hoe het beter kan, want ik neem aan dat u ook wel eens… Oeps, dat was de eerste...
Lees meer..
Grote accounts? Die moet u bellen!
Grote accounts? Die moet u bellen!

André Hagelen (7/10)

Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe?
Lees meer..
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt?
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt?

Victor Bonke (1/10)

Regelmatig krijg ik deze vraag over koud bellen: "Moet ik vragen of de prospect terugbelt als ik hem niet aan de lijn krijg?" Hoe zou u deze vraag beantwoorden? Beter nog: wat zou u doen als prospect?
Lees meer..
Interactie die denkt voor de klant
Interactie die denkt voor de klant

Michel Hoetmer (30/9)

Janet, een vertegenwoordigster van Star Webdesign, belt een prospect. Het bedrijf maakt onderdeel uit van een grote multinational. Ze komt terecht bij Ria van Dam, hoofd marketing communicatie....
Lees meer..
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing?
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing?

Rene Knecht (24/9)

De waarde van uw oplossing wordt gecreëerd in het verkoopproces. Uiteindelijk beslist de klant welke waarde uw oplossing heeft. Hoe kunt u die beslissing beïnvloeden?
Lees meer..
Trekken aan dode paarden
Trekken aan dode paarden

Victor Bonke (17/9)

Koud bellen vraagt om doorzettingsvermogen, maar HOE LANG we achter een prospect moeten blijven aanjagen is veel minder duidelijk. Hier drie cruciale factoren bij het onderscheiden van dode paarden...
Lees meer..
Is koud bellen nog wel van deze tijd?
Is koud bellen nog wel van deze tijd?

Michel Hoetmer (16/9)

Koud bellen of social media marketing? Laat u niet misleiden, het een is niet dood, het ander geen wondermiddel.
Lees meer..
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien.
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien.

Marcel Hoefman (1/9)

Werkt het niet meer om zo maar te gaan bellen? Fout! De volgende praktijktips tonen aan dat u het effect van koud bellen zelf in de hand heeft.
Lees meer..
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing

Rene Knecht (13/8)

Klanten geloven niet meer in oplossingen en zoeken in plaats daarvan een leverancier. Uw grootste concurrent wordt dan de status quo, ofwel het ‘niet veranderen'. Tenzij u de inkoopcriteria kunt...
Lees meer..
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken

Victor Bonke (6/8)

LinkedIn geeft u inzicht in het netwerk van uw netwerk. Met name uw tweedelijns contacten zijn daarbij van groot belang. Maar hoe kunt u die nu benutten voor acquisitie?
Lees meer..
Hunters: hebben we die nodig?
Hunters: hebben we die nodig?

Victor Bonke (23/7)

Waarom zou u nog nieuwe klanten werven, als u al moeite heeft om uw bestaande klanten voldoende aandacht te geven? Op nóg meer klanten zit u toch niet te wachten? Of toch wel ...?
Lees meer..
 Vorige Pagina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    ...   13  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..