Waar het echt over gaat
Waar het echt over gaat

Peter Stinckens (8/12)

Prospects selecteren en maken een shortlist van potentiële leveranciers. Hoe komt ook u op die shortlist?
Lees meer..
Het eerste verkoopgesprek als ontwikkeltool (deel II)
Het eerste verkoopgesprek als ontwikkeltool (deel II)

Harrie van Heck (27/10)

Het blijft soms een mysterie dat je iemand tijdens het eerste verkoopgesprek ontmoet en dat je jezelf hoort doorratelen in plaats van contact te maken en inventariserend vragen stellen.
Lees meer..
Zes vragen voordat u het gesprek begint
Zes vragen voordat u het gesprek begint

Redactie Verkopersonline.nl (20/10)

Welke zes kernvragen zijn bepalend voor het succes van uw verkoopgesprek?
Lees meer..
Hoe bereikt u dat de klant terugbelt?
Hoe bereikt u dat de klant terugbelt?

Redactie Verkopersonline.nl (22/9)

De voicemail is voor veel klanten het verdedigingsmidddel bij uitstek om ongewenste telefoontjes af te weren. Hoe komt u door die barrière heen? >>>
Lees meer..
De receptioniste, toon uw respect
De receptioniste, toon uw respect

Koert Wijnands (6/9)

Zij is de eerste persoon waarmee u bij binnenkomst te maken heeft. Ze kan u maken en breken, helpen of tegenwerken.
Lees meer..
Wie durft er nog te bellen?
Wie durft er nog te bellen?

Enno van Kersen (11/8)

Koud bellen, een uitdaging en tegelijk een obstakel voor veel verkopers. Hieronder een aantal argumenten waarom u toch ooit tot koud bellen moet overgaan. Het behoort tot uw basisvaardigheden.
Lees meer..
Snelheid aan de telefoon
Snelheid aan de telefoon

Redactie Verkopersonline.nl (4/8)

Reageert u rap genoeg als de klant belt? Als hij moet wachten zapt hij zeer snel naar een andere leverancier...
Lees meer..
Elke mislukte call genereert rente
Elke mislukte call genereert rente

Enno van Kersen (2/8)

U bent natuurlijk niet elke keer succesvol, zeker niet met acquisitie. Niet iedereen zit op u of uw produkt te wachten, niet iedereen heeft behoefte aan uw diensten.
Lees meer..
De telefoon: onderdruk uw impulsen
De telefoon: onderdruk uw impulsen

Redactie Verkopersonline.nl (9/7)

Hoeveel tijd kost het u niet, de telefoon die iedere tien minuten rinkelt. Hoe krijgt u greep op dat probleem? >>>
Lees meer..
Wat bezielt een prospect?
Wat bezielt een prospect?

Steyn Elshout (7/7)

Prospects zijn lastige wezens. Wat bezielt ze in hemelsnaam om het ons vaak zo moeilijk te maken in een verkooptraject?
Lees meer..
De angst voor Koud bellen
De angst voor Koud bellen

Hans Oelen (2/7)

Ligt de oplossing altijd in het leveren van dat wat wordt gevraagd? Koud bellen, wat is het toch dat zoveel verkopers hier koude rillingen van krijgen?
Lees meer..
Netwerken - hoe doe je dat?
Netwerken - hoe doe je dat?

Enno van Kersen (2/6)

Netwerken bestaat in allerlei vormen en maten. Kenmerk is dat je met gelijkgestemde mensen ontmoetingen hebt waar je relaties bouwt die kunnen leiden tot opdrachten. Hoe kom je dan aan die opdrachten?
Lees meer..
Efficiënte beantwoording van voice- en e-mail
Efficiënte beantwoording van voice- en e-mail

Redactie Verkopersonline.nl (17/4)

Dagelijks zult u email moeten beantwoorden of voice-mail. Waar moet u op letten? >>>
Lees meer..
Waarom u foldermateriaal beter thuis kunt laten!
Waarom u foldermateriaal beter thuis kunt laten!

Christiaan Knopper (10/3)

Het te snel presenteren van folders en brochures is schadelijk voor het verkoopgesprek. Het verhindert dat u zich volledig focust op de klant en omgekeerd. Hoe moet het wel?
Lees meer..
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers!
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers!

Vladan Soldat (22/2)

Ken je de uitspraak: Het maakt niet uit wie je bént maar wie je ként? Vast wel en er zit veel waars in deze wijsheid. Relevanter echter dan wie jíj kent, is hoeveel mensen jou kennen.
Lees meer..
Kwalificeren is (g)een kunst
Kwalificeren is (g)een kunst

Christiaan Knopper (12/2)

Zou je zomaar € 100,- of meer uitgeven zonder te weten wat je ervoor krijgt? Natuurlijk niet! Het is heel normaal dat we eerst goed kijken naar de geboden dienst of goederen.
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..