Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 27.590
De 80-20 regel van communicatie
De 80-20 regel van communicatie

Richard van Houten (27/7)

De 80-20 regel van communicatie gaat nog wat verder dan het gezegde 'je hebt 2 oren en maar 1 mond'.
Lees meer..
Het Imago van de Verkoper
Het Imago van de Verkoper

Richte Lommert (27/7)

Regelmatig is mij in het verleden op seminars en voordrachten de vraag gesteld : “Hoe komt het toch, dat het beroep van verkoper zo’n slecht imago heeft?”
Lees meer..
De kortste tijd om het verkoopvak te leren
De kortste tijd om het verkoopvak te leren

Harro Willemsen (23/7)

Veel commerciële mensen zeggen dat het verkoopvak niet te leren is. Er zijn talrijke trainingen, maar een gedegen opleiding bestaat niet.
Lees meer..
Brainpower: zet je ongebruikte 90 procent van je brein in om meer te verkop
Brainpower: zet je ongebruikte 90 procent van je brein in om meer te verkop

Marvin Sutherland (20/7)

Marvin Sutherland bereikte zijn 'mind-boggling' DOEL! Hoe deed hij dat?
Lees meer..
De Korting
De Korting

Richte Lommert (13/7)

In het leven van het merendeel der verkopers speelt de dagelijkse strijd om de korting een belangrijke rol. In plaats van “De strijd om de hoogte van de korting” zou ik liever willen spreken van “Het...
Lees meer..
Waarom deze afspraak?
Waarom deze afspraak?

Peter Stinckens (11/7)

Indien je met 1 van je verkopers meegaat naar een klant, is er een eenvoudige vraag die je nooit mag vergeten te stellen.
Lees meer..
De waarde van strategie
De waarde van strategie

Peter Stinckens (11/7)

"Hoeveel van jullie werken met een uitgeschreven salesplan/strategie? Dat is een vraag die ik aan de start van ongeveer elke workshop stel. Gemiddeld steekt ongeveer 4% van de deelnemers zijn hand op.
Lees meer..
Succes = de juiste doelen juist stellen
Succes = de juiste doelen juist stellen

Hans Oelen (29/6)

Verkopers die werken met duidelijk omschreven doelen realiseren veel meer dan de doellozen. Veel meer dan die zich ook maar enigszins kunnen voorstelen.
Lees meer..
Verandering van houding
Verandering van houding

Frank van Marwijk (29/6)

Tijdens het verkoopgesprek kun je veel indrukken krijgen aan de hand van de lichaamstaal van de klant. Toch kun je niet zeggen dat een bepaalde houding altijd dezelfde betekenis heeft.
Lees meer..
Klanten in het defensief
Klanten in het defensief

Peter Stinckens (27/6)

We zijn enthousiast, hebben een bijzonder aantrekkelijk aanbod, maar lokken een defensieve reactie uit bij de klant. Weg verkoop. Verloren tijd, frustratie en onbegrip zijn het gevolg. Wat liep er...
Lees meer..
LSD helpt
LSD helpt

Roeland Schweitzer (25/6)

'Sindsdien' zei de verkoopdirecteur 'mogen onze verkopers niet meer aandringen. Als er geen enthousiaste reactie komt gebruiken wij LSD. Luisteren. Samenvatten. Doorvragen.' Wat was er gebeurd?
Lees meer..
Drie maal een goed begin van je afspraak
Drie maal een goed begin van je afspraak

Peter Stinckens (20/6)

Veel verkopers hebben moeite met het begin van de afspraak. Hoe schep je direct een positieve sfeer?
Lees meer..
Van offerte tot opdracht
Van offerte tot opdracht

Vladan Soldat (13/6)

Als verkoper is het fantastisch na het verkoopgesprek de opdracht te krijgen. Helaas is de realiteit vaak anders. Je zal een offerte moeten maken.Welke fases zijn er te onderscheiden om te komen van...
Lees meer..
Hoe voorkomt u datachaos?
Hoe voorkomt u datachaos?

Michel Hoetmer (11/6)

Een acquisitiegesprek is niet afgelopen nadat u de hoorn op de haak hebt gelegd. Welke acties moet u nu nog ondernemen?
Lees meer..
Waarom we ons doel vaak niet realiseren
Waarom we ons doel vaak niet realiseren

Peter Stinckens (7/6)

Verkopen is geen eenvoudige zaak. Vaak laten verkopers zich hierdoor afschrikken. Ze beginnen de allergrootste fout te maken, die je als professional kan maken. Ze beginnen excuses te zoeken.
Lees meer..
Ik wil eventjes de posterijen controleren
Ik wil eventjes de posterijen controleren

Michel Hoetmer (1/6)

Op veel trainingen leren verkopers dat ze een verkoopbrief moeten nabellen. Want in zo’n geval is 1 + 1 namelijk 3. Dat is nog maar de vraag.
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?