Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 27.155
Voelt de klant zich veilig bij u?
Voelt de klant zich veilig bij u?

Roeland Schweitzer (15/10)

De klant wil erbij horen, zich thuis voelen bij u en uw bedrijf. Geeft u hem dat gevoel? >>>
Lees meer..
Wees specifiek
Wees specifiek

Michel Hoetmer (11/10)

'Wij bieden, kwaliteit en service'. Klinkt indrukwekkend, maar vagere termen bestaan niet. Wees concreet! >>>
Lees meer..
Overtuigen of drammen?
Overtuigen of drammen?

Yuri van der Sluis (10/10)

Zou u zich laten overtuigen door een drammer? Nee toch! Breng daarom variatie aan in uw argumenten. >>>
Lees meer..
Welke taal spreekt u?
Welke taal spreekt u?

Tips & Advies Verkoop (10/10)

Menig acquisitiegesprek gaat de mist in omdat de verkoper een andere taal spreekt dan de prospect. Hoe komt u op dezelfde golflengte?
Lees meer..
Cross Selling? Dan zónder risico en verkoopverlies
Cross Selling? Dan zónder risico en verkoopverlies

Peter Stinckens (9/10)

Is cross selling ook bij u wel eens mislukt? Waarom gaat het zo váák fout? En hoe moet het dan wél? >>>
Lees meer..
Winnende onderhandelingstactieken
Winnende onderhandelingstactieken

Vladan Soldat (3/10)

Hoe vaak is ook uw onderhandeling niet verloren gegaan? Onderhandelen is een vak apart. Ben u nog lang geen kei in dit werk? Onze praktische tips helpen u op pad.
Lees meer..
Cognitieve dissonantie en hoe u ermee moet omgaan
Cognitieve dissonantie en hoe u ermee moet omgaan

Vladan Soldat (1/10)

De order was bijna rond, maar de klant wilde er 'alleen nog even over na wilde denken'? Hoe doorbreekt u die impasse? En hoe kunt u het begrip cognitieve dissonantie benutten? Lees de tips hieronder.
Lees meer..
Wanneer komt die deal nou eindelijk eens binnen?
Wanneer komt die deal nou eindelijk eens binnen?

Vladan Soldat (26/9)

Bent u onzeker of de deal wel rondkomt? Wacht niet, stap op de koper af en pin hem vast op preciese afspraken.
Lees meer..
Klantenservice voor verkopers
Klantenservice voor verkopers

Peter Stinckens (24/9)

Echt vertrouwen van de klant krijg je alleen als de service perfect in orde is. Maar wat ís service eigenlijk, wat zijn de valkuilen en vooral: hoe organiseer je een perfecte serviceverlening? Lees...
Lees meer..
Psychologie van de verkoper: meer succes in sales
Psychologie van de verkoper: meer succes in sales

Marvin Sutherland (24/9)

Attitude en mindset, daarmee onderscheiden succesvolle verkopers zich van hun doorsnee-collega's.
Lees meer..
Netwerktips van professionals
Netwerktips van professionals

Sylvie van Tilburg (17/9)

Waar is netwerken nu goed voor? Om relaties op te bouwen en uiteindelijk business te genereren natuurlijk. >>>
Lees meer..
Maak duidelijk dat de klant geen risico’s loopt
Maak duidelijk dat de klant geen risico’s loopt

Vladan Soldat (12/9)

Bijna is de deal rond. En tóch krijgt u geen volmondig ja. De klant aarzelt, maar...waarom? Wat is er met hem aan de hand? U kunt er de vinger niet op leggen. Wat moet u doen?
Lees meer..
Trek de aandacht met één sterk beeld
Trek de aandacht met één sterk beeld

Richard van Houten (10/9)

U moet zien op te vallen en niet meekwaken in de eendenvijver. Prospects hebben steeds minder tijd voor u en de concurrentie is sterk. Zet uzelf neer in één magnifiek beeld en trek zo klanten naar u...
Lees meer..
Elk nadeel heb z'n voordeel
Elk nadeel heb z'n voordeel

Tips & Advies Verkoop (5/9)

U heeft het beste product en werkt voor het beste bedrijf, maar u bent (waarschijnlijk) niet ideaal. Wat doet u als de klant bij uw minder positieve punten uitkomt? Ontwijken, bluffen, liegen?
Lees meer..
Onbenutte kansen
Onbenutte kansen

Vladan Soldat (31/8)

Hoe kan het toch dat er zoveel verkopers zijn die keer op keer verkoopkansen laten liggen? Afgelopen weekend was ik samen met mijn vriend bij een autodealer, waar wij aangaven zeer geïnteresseerd te...
Lees meer..
Hoe ga je om met weifelende klanten?
Hoe ga je om met weifelende klanten?

Michel Hoetmer (29/8)

Het verkoopvak zou er heel anders uitzien zonder een dagelijkse dosis "Ik wil er nog eventjes over nadenken!" Het zou allemaal een stuk makkelijker zijn. Helaas loop je regelmatig tegen dit bezwaar...
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?