Wachten in de receptie: zitten of staan?
Wachten in de receptie: zitten of staan?

Michel Hoetmer (14/7)

U bent stipt op tijd maar uw gesprekspartner is nog eventjes druk met iets anders. Wat doet u dan? >>>
Lees meer..
Spiegelen en actief luisteren
Spiegelen en actief luisteren

Frank van Marwijk (14/7)

Om op de klanten af te stemmen en om de klanten te doen afstemmen op u, kan het zinvol zijn de klant te 'spiegelen'. U neemt in dat geval een gelijke lichaamshouding aan als de klanten.
Lees meer..
Netwerken 'à la New York'
Netwerken 'à la New York'

Sylvie van Tilburg (9/7)

Welk verschil is er in de stijl van netwerken 'à la New York' versus de Nederlandse stijl?
Lees meer..
De laatste indruk
De laatste indruk

Michel Hoetmer (7/7)

Na het afscheid moet de klant aan u blijven denken. Dat gaat niet vanzelf. Hoe kunt dit het beste aanpakken? >>>
Lees meer..
Verkopen is toch zo eenvoudig
Verkopen is toch zo eenvoudig

Richte Lommert (4/7)

Mijn ervaring met de huidige generatie professionals is niet groot meer. Maar de inkopers díe ik spreek zijn unaniem in hun oordeel; een afkeer van de bla bla verhalen van de verkoper, die teveel...
Lees meer..
Wie is de ander?
Wie is de ander?

David Bloch (2/7)

Typologieën helpen u om uw gesprekspartner zo snel mogelijk in te schatten. Zo kunt u uw strategie, woordkeus en stijl van handelen optimaal aanpassen ... teneinde de klik te verspoedigen!
Lees meer..
Wat te doen als uw verkopers niet scoren?
Wat te doen als uw verkopers niet scoren?

Hans Oelen (30/6)

Leg aan 50 salesmanagers de vraag voor of hun verkoopteam de gestelde resultaten haalt en velen zullen ontkennend antwoorden. Wat kunt u doen om hier verandering in te brengen en wat kunt u maar...
Lees meer..
Verwar overtuigen niet met drammen
Verwar overtuigen niet met drammen

Yuri van der Sluis (30/6)

U kunt het vergelijken met drijfzand. Hoe vaker u hetzelfde argument laat terugkomen, hoe dieper u zinkt. >>>
Lees meer..
Checklist afsluiten
Checklist afsluiten

Michel Hoetmer (27/6)

Gebruik deze checklist als de klant 'nee' zegt op uw voorstel en u weet niet waarom. >>>
Lees meer..
Verkopen op z’n Italiaans
Verkopen op z’n Italiaans

Richard van Houten (27/6)

Mijn werkveld was ooit Zuid Europa. Ik werkte voor een internationale drankenfirma en was regelmatig in Italië, Spanje en Griekenland om daar met lokale agenten voor meer omzet te zorgen. Leerzame...
Lees meer..
Drie manieren om beter te verkopen
Drie manieren om beter te verkopen

Peter Stinckens (25/6)

Stelt u zichzelf ooit de vraag hoe u beter en meer zou kunnen verkopen? Dan stelt u de vraag aan de verkeerde persoon!
Lees meer..
Verkopen is veranderen
Verkopen is veranderen

Roeland Schweitzer (18/6)

Uw taak: aannemelijk maken dat het verlangen van de klant met dít product bevredigd wordt. Hoe? >>>
Lees meer..
Hoe haal ik nu weer mijn sales target?
Hoe haal ik nu weer mijn sales target?

Vladan Soldat (18/6)

Bij het maken van plannen voor komende periodes worden omzet en marge vaak tamelijk eenvoudig benaderd. Er moet gewoon meer bij! Hoe? Dat is het probleem voor de sales manager!
Lees meer..
U irriteert mij
U irriteert mij

Richard van Houten (16/6)

…zult u wel eens denken, maar in het verkopersvak is het niet gewoon dit ook te zeggen. Moet u ook niet doen. Sterker nog, u moet het niet eens dénken.
Lees meer..
Slapende prospect?
Slapende prospect?

Yuri van der Sluis (16/6)

Prospect met 3 -6 maanden radiostilte? Neem weer eens contact op, maar dan wel met een specifieke boodschap. >>>
Lees meer..
Stop het wij- en zij-denken
Stop het wij- en zij-denken

Roeland Schweitzer (13/6)

Sales bestaat niet op zichzelf, maar is een buitenkantje. Onlangs sprak ik een sales manager in electrotechnische apparaten. Zijn team ging een presentatietraining volgen en we spraken van te voren...
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..