Emoties zijn besmettelijk
Emoties zijn besmettelijk

Michel Hoetmer (8/8)

Mensen staan snel klaar met hun oordeel over anderen. Hierbij zijn de eerste vijf seconden van een ontmoeting vaak bepalend. Het heeft alles te maken met emoties. Emoties zijn overdraagbaar net als...
Lees meer..
Doorbreek weerstand in de verkooppresentatie
Doorbreek weerstand in de verkooppresentatie

David Bloch (6/8)

De ‘ballon’ van weerstand doorprikken is dé kans om te verkopen. U bewijst dat u uw huiswerk heeft gedaan, en dat u met uw relatie werkelijk meedenkt op weg naar hun succes – en daardoor het...
Lees meer..
Uw zwakte, uw plafond
Uw zwakte, uw plafond

Richard van Houten (6/8)

Uw zwakste cruciale succesfactor werkt remmend op uw verkoop. Pak het aan! >>>
Lees meer..
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen?
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen?

Vladan Soldat (1/8)

Voelt u zich ook wel eens 'opdringerig' als u om de order wil vragen? Dat is niet nodig. Als u duidelijke afspraken met uw klant maakt en hem hierop aanspreekt, creëert u juist een betere relatie.
Lees meer..
Follow-up loont!
Follow-up loont!

Peter Stinckens (30/7)

Na 5 weken heeft u nog steeds geen nieuws over uw offerte. Geeft u het op of blijft u de klant 'lastig vallen'? >>>
Lees meer..
Onderhandelen, maak het leuk voor uzelf
Onderhandelen, maak het leuk voor uzelf

Vladan Soldat (23/7)

Onderhandelen wordt vaak lastig gevonden. Hier een aantal tips die onderhandelen leuk en wellicht makkelijker maken. >>>
Lees meer..
Het kind als leermeester
Het kind als leermeester

Peter Stinckens (21/7)

Kinderen onderhandelen als ware meesters. Kunnen we iets van ze leren? Zeker! >>>
Lees meer..
Een dagje uit, of echt op cursus?
Een dagje uit, of echt op cursus?

David Bloch (21/7)

Zelfs de meest doorgewinterde verkoper gaat af en toe op cursus. Om nieuwe inzichten te krijgen, een nieuwe methodiek te leren, of om z'n productkennis op te frissen. Hoe kunt u meer uit uw...
Lees meer..
Verkoopeffectiviteit verbeteren
Verkoopeffectiviteit verbeteren

Richard van Houten (18/7)

Stel dat u zich afvraagt hoe u nu meer kunt verkopen. Wat is dan de eerste stap tot verbetering van resultaten?
Lees meer..
Komt een verkoper bij de klant
Komt een verkoper bij de klant

Herman Meijer (16/7)

Eindelijk een afspraak! Al maanden liep hij achter deze prospect aan. Vele telefoontjes waren er aan besteed en een flink aantal brochures werd er afgeleverd. Nu was het zover. De verkoper mocht...
Lees meer..
Wachten in de receptie: zitten of staan?
Wachten in de receptie: zitten of staan?

Michel Hoetmer (14/7)

U bent stipt op tijd maar uw gesprekspartner is nog eventjes druk met iets anders. Wat doet u dan? >>>
Lees meer..
Spiegelen en actief luisteren
Spiegelen en actief luisteren

Frank van Marwijk (14/7)

Om op de klanten af te stemmen en om de klanten te doen afstemmen op u, kan het zinvol zijn de klant te 'spiegelen'. U neemt in dat geval een gelijke lichaamshouding aan als de klanten.
Lees meer..
Netwerken 'à la New York'
Netwerken 'à la New York'

Sylvie van Tilburg (9/7)

Welk verschil is er in de stijl van netwerken 'à la New York' versus de Nederlandse stijl?
Lees meer..
De laatste indruk
De laatste indruk

Michel Hoetmer (7/7)

Na het afscheid moet de klant aan u blijven denken. Dat gaat niet vanzelf. Hoe kunt dit het beste aanpakken? >>>
Lees meer..
Verkopen is toch zo eenvoudig
Verkopen is toch zo eenvoudig

Richte Lommert (4/7)

Mijn ervaring met de huidige generatie professionals is niet groot meer. Maar de inkopers díe ik spreek zijn unaniem in hun oordeel; een afkeer van de bla bla verhalen van de verkoper, die teveel...
Lees meer..
Wie is de ander?
Wie is de ander?

David Bloch (2/7)

Typologieën helpen u om uw gesprekspartner zo snel mogelijk in te schatten. Zo kunt u uw strategie, woordkeus en stijl van handelen optimaal aanpassen ... teneinde de klik te verspoedigen!
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..