Wat is het beste tijdstip om een prospect of klant te bellen?
Wat is het beste tijdstip om een prospect of klant te bellen?

Jan Vermeiren (1/12)

Zowel bij netwerken als bij verkopen zit de return on investment in de follow up. Tegenwoordig hebben we heel wat middelen tot onze beschikking: e-mail, SMS enz. Maar niets gaat boven het...
Lees meer..
Diep ademhalen voordat u begint met spreken
Diep ademhalen voordat u begint met spreken

Michel Hoetmer (28/11)

Hoe vaak moet u uw naam herhalen tijdens telefoongesprekken? Of reageren minder mensen op uw voice mail boodschappen dan u lief is? Dan is deze tip een 'must' voor u.
Lees meer..
De andere kant van de tafel
De andere kant van de tafel

Peter Stinckens (26/11)

Bij elke verkooptraining stuit ik op vage veronderstellingen van verkopers over het denken en doen van inkopers. Tijd om enige helderheid te geven. Wat verwachten inkopers (klanten) nu echt? Waarom...
Lees meer..
Spreekt u wel de goede taal met uw lichaam?
Spreekt u wel de goede taal met uw lichaam?

Roeland Schweitzer (26/11)

Hoe stevig staat u of zit u, wat is uw houding? Neutraal, agressief, defensief? Houding kan doorslaggevend zijn! >>>
Lees meer..
Daar gaan we weer….
Daar gaan we weer….

Vladan Soldat (21/11)

Vriendelijkheid en service is vooral in winkelketens vaak ver te zoeken. Jammer, en verloedering van het verkoopvak. >>>
Lees meer..
Afsluiten met alternatieven
Afsluiten met alternatieven

Tips & Advies Verkoop (19/11)

Afsluiting is de cruciale fase van het verkoopgesprek en naar de order vragen blijft voor velen een lastige zaak. Welke methode wordt vaak toegepast en hoe werkt die?
Lees meer..
Het vertrouwen van de klant winnen
Het vertrouwen van de klant winnen

Peter Stinckens (19/11)

Vertrouwen is de sleutel tot verkoopsucces. Hoe kunt u snel en efficiënt het vertrouwen van klanten winnen? >>>
Lees meer..
Word een ont-niet-er!
Word een ont-niet-er!

David Bloch (14/11)

De manier waarop u praat, geeft onmiddellijk een indruk van wie u bent, uw originaliteit, uw vermeende achtergrond – en hoe bewust uw taal als communicatiemiddel gebruikt.
Lees meer..
Zo, dus u wilt een relatie aangaan met uw klant?!
Zo, dus u wilt een relatie aangaan met uw klant?!

Michel Hoetmer (7/11)

Voor de verkoper heeft het vaak grote voordelen vaste relaties met de klant aan te knopen. De verkoopkosten dalen en je hoeft niet telkens naar nieuwe klanten te zoeken. Kortom het loont. Of toch...
Lees meer..
Mindere tijden?
Mindere tijden?

Hans Oelen (5/11)

Crisis, beursmalaise, banksluitingen, teruggaande conjunctuur, sombere vooruitzichten. We worden er mee doodgegooid de laatste tijd. Vraag: kunt u het zich als verkoper veroorloven mee te somberen...
Lees meer..
Tips om langs de gatekeeper te komen
Tips om langs de gatekeeper te komen

Vladan Soldat (31/10)

Veel verkopers kennen het probleem met de gatekeeper. Hoe krijgt u tóch uw contactpersoon te spreken? >>>
Lees meer..
Ja, maar ... of veranderingsgezind?
Ja, maar ... of veranderingsgezind?

David Bloch (24/10)

Het kwaliteitsconcept roept zowel vragen als weerstand op. De confrontatie tussen subjectieve en objectieve waarderingen komt duidelijk ter sprake ... en u heeft uiteindelijk te maken met...
Lees meer..
Ik ben op LinkedIn en krijg toch geen klanten
Ik ben op LinkedIn en krijg toch geen klanten

Jan Vermeiren (22/10)

Wanneer het onderwerp van online netwerken op tafel komt, zijn er altijd mensen die zeggen: "Die online business netwerken werken niet, ik heb nog geen enkele klant gekregen via LinkedIn." De...
Lees meer..
5 Korte acquisitietips
5 Korte acquisitietips

Richard van Houten (22/10)

Richard van Houten geeft u 5 tips over acquisitie, misschien wel het belangrijkste onderdeel van verkopen. >>>
Lees meer..
Checklist positionering
Checklist positionering

Michel Hoetmer (20/10)

Positioneren is: bedrijf en product een vaste plaats laten innemen in het brein van de afnemers. Enkele praktische tips. >>>
Lees meer..
Het farming- en huntingprincipe
Het farming- en huntingprincipe

Yuri van der Sluis (15/10)

Zoals in Nederland vele technieken zijn komen overwaaien uit de VS – denk aan spin selling of aan target account selling – is ook het farming- en huntingprincipe overgewaaid en inmiddels bij meerdere...
Lees meer..
 Vorige Pagina  1   ...    90  91  92  93  94  95  96  97  98  99    ...   100  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..