Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.213
Wat kunnen we leren van winkelverkoop
Wat kunnen we leren van winkelverkoop

Jan-Willem Seip (14/12)

Kijk mee met de trainer die een ploeg mensen traint op het gebied van verkopen en verhoog uw eigen scoringskansen.
Lees meer..
Het verkoopgeheim van de veilingmeester
Het verkoopgeheim van de veilingmeester

Richard van Houten (12/12)

Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
Lees meer..
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?

Victor Bonke (8/12)

Een opvallend onderdeel van uw LinkedIn profiel is het overzicht met ‘vaardigheden’. Allemaal foto’s van mensen en ‘scores’. Wat kunt u daarmee als verkoper?
Lees meer..
Verkopen als adviseur, kan dat wel?
Verkopen als adviseur, kan dat wel?

Toine Simons (7/12)

Adviseren in plaats van verkopen zal u succesvoller maken. Maar de praktijk is weerbarstig. Lees hoe u werkelijk een trusted partner kan worden voor uw klant.
Lees meer..
Duurder zijn is zo gek nog niet
Duurder zijn is zo gek nog niet

Jos Burgers (5/12)

Goedkoper zijn dan uw concurrenten lijkt erg aantrekkelijk, maar kan u ernstig tegenwerken. Steek meer energie in uw hogere prijs, gebruik deze 4 verkooptechnieken.
Lees meer..
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden

Rene Knecht (1/12)

Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden.
Lees meer..
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden

Harro Willemsen (29/11)

Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden?
Lees meer..
De klantgerichtheid bij mijn slager
De klantgerichtheid bij mijn slager

Richard van Houten (28/11)

Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend.
Lees meer..
Offerteopvolging voor salesmanagers
Offerteopvolging voor salesmanagers

Walter Spruyt (24/11)

Bijna alle salesmanagers klagen over het gebrek aan opvolging van lopende offertes. U hebt meer invloed dan u denkt. 7 tips voor een andere aanpak.
Lees meer..
10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur
10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur

Rob Snoeijen (22/11)

Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand.
Lees meer..
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs

Jos Burgers (21/11)

Veel verkopers denken dat de hoogste korting geven het beste werkt. Wat streeft u na? Omzet of rendement...
Lees meer..
Hoe wordt uw klant beïnvloed?
Hoe wordt uw klant beïnvloed?

Rene Knecht (17/11)

Harde voordelen zijn niet doorslaggevend voor een klant. Beslissers worden meer beïnvloed door mensen die ze vertrouwen. Hoe boort u dat potentieel aan?
Lees meer..
Waardevolle lessen uit de retail
Waardevolle lessen uit de retail

Jan-Willem Seip (16/11)

Lessen uit de retail zijn voor alle verkopers toepasbaar. Ik mee met deze training aan winkelpersoneel.
Lees meer..
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek

David Bloch (15/11)

Veel sprekers hebben één spraakgebrek: ze kunnen niet ophouden met praten. Wat kan de kracht van stilte voor u doen?
Lees meer..
Hoe kunt u overheidsopdrachten winnen?
Hoe kunt u overheidsopdrachten winnen?

Roelf Houwing (14/11)

De overheid geeft jaarlijks 73 miljard uit via aanbestedingen. Menig bedrijf dingt niet mee. Fout! Pak het zó aan en uw tijd is welbesteed!
Lees meer..
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen

Victor Bonke (10/11)

Uw primaire doel bij koude acquisitie is aan tafel komen. Maar als u die afspraak niet kunt inschieten, hoe kunt u dan toch scoren?
Lees meer..
 Vorige Pagina  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17    ...   92  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Consultative / Solution Selling
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Offertes schrijven
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?