Bent u gelukkig in uw baan als verkoper?
Bent u gelukkig in uw baan als verkoper?

Rene Knecht (6/5)

Is verkopen het mooiste beroep dat er is? Of hebt u er intussen zo een hekel aan dat u het liever niet meer doet? Tips om van ontgoocheld weer gemotiveerd te raken.
Lees meer..
Hebt u dat killerinstinct?
Hebt u dat killerinstinct?

Rene Knecht (2/5)

Verkopers worden regelmatig geselecteerd op hoe goed ze 'nee' kunnen zeggen of hun tanden durven laten zien. Maar is dat wel altijd zo effectief? Een tip om het anders aan te pakken, met meer succes.
Lees meer..
Autoriteit overtuigt, ook in een offerte
Autoriteit overtuigt, ook in een offerte

Natasja Hoogenboom (1/5)

Vindt u het lastig om anderen te overtuigen van uw vakmanschap? Terwijl u gewoon de beste bent? U kunt er wat aan doen. Autoriteit overtuigt!
Lees meer..
Ja maar, ik ben toch aardig!?
Ja maar, ik ben toch aardig!?

Jan-Willem Seip (25/4)

Een verkoper die moeite heeft met afwijzing heeft het niet makkelijk. Maar we hebben vrijwel allemaal last van afwijzing. Ontdek wat u kunt doen; met tips uit het winnaarsdenken!
Lees meer..
Deals closen door de klant ‘NEE’ te laten zeggen
Deals closen door de klant ‘NEE’ te laten zeggen

Rene Knecht (23/4)

Door het verkoopproces te vertragen kan u toch sneller tot het sluiten van een deal komen. Deze paradox wordt hier toegelicht, met tips voor succesvol toepassen.
Lees meer..
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers

David Bloch (23/4)

Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven.
Lees meer..
Krachtig kwalificeren: durft u het?
Krachtig kwalificeren: durft u het?

Marcel Hoefman (19/4)

Wilt u ook graag serieus genomen worden door uw prospects? Dat heeft u zelf in de hand! Schat uw kansen beter in met deze 3 cruciale vragen.
Lees meer..
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden

André Hagelen (19/4)

Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van.
Lees meer..
Cold calling is morsdood
Cold calling is morsdood

Harro Willemsen (17/4)

Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de BtoB verkoop, om afspraken te maken met potentiële klanten. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste vijf redenen...
Lees meer..
Wat u nog niet wist over luisteren
Wat u nog niet wist over luisteren

Jos Burgers (9/4)

Een spreker die slecht kan luisteren maar er wel over schrijft, wat brengt u dat? Zoek de open deuren, én de tips die u betere relaties op gaan leveren.
Lees meer..
De status quo openbreken bij de klant
De status quo openbreken bij de klant

Rene Knecht (5/4)

Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. Ontdek hoe u een organisatie in beweging brengt.
Lees meer..
Waarom segmentatie u helpt om nog succesvoller te worden
Waarom segmentatie u helpt om nog succesvoller te worden

Victor Bonke (3/4)

Moet u de moeite nemen om te segmenteren? En waarop kunt u dan segmenteren? Antwoorden en tips voor meer acquisitiesucces.
Lees meer..
Verkopen aan andere generaties
Verkopen aan andere generaties

Richard van Houten (2/4)

Bent u een babyboomer, X-er of een millenial? Wat het antwoord ook is, met deze tips voor het omgaan met de twee andere generaties, kunt u uw verkoopkansen verhogen.
Lees meer..
De offerte gaat niet door
De offerte gaat niet door

Jan-Willem Seip (28/3)

Iedereen verliest wel eens een opdracht, ook topverkopers. Het verschil is dat zij zich sneller herpakken dan de gemiddelde verkoper. Hoe doen ze dat?
Lees meer..
Maak van ieder bezwaar een kans
Maak van ieder bezwaar een kans

André Hagelen (25/3)

Alle mogelijk vormen die bezwaren van prospects kunnen aannemen, hebben één ding gemeen: U kunt er anders tegenaan gaan kijken.
Lees meer..
Waarom vragen stellen vaak niet werkt
Waarom vragen stellen vaak niet werkt

Peter Stinckens (23/3)

Vragen stellen is een essentieel onderdeel van uw vak en kan daarom ook tegen u werken. Stel uzelf de vraag: wat doet u met de antwoorden?
Lees meer..
 Vorige Pagina  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16    ...   99  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..