Bent u oplossingsgericht, of procesgericht?
Bent u oplossingsgericht, of procesgericht?

Toine Simons (25/10)

Verkoopgesprekken gaan niet alleen over de oplossing, maar ook over het proces. Lees hier hoe dat precies zit en ga effectiever verkopen.
Lees meer..
Gezonde v. ongezonde winst
Gezonde v. ongezonde winst

Jos Burgers (23/10)

Het verschil tussen gezonde en ongezonde winst zit in uw eigen eerlijkheid. Hoe precies? Met deze tips gaat u duurzame winst maken.
Lees meer..
Schors het verkoopgesprek
Schors het verkoopgesprek

Jan-Willem Seip (17/10)

U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Lees meer..
De kracht van een goede mailing
De kracht van een goede mailing

Harro Willemsen (15/10)

Wie in beeld wil komen bij prospects heeft tegenwoordig een batterij aan kanalen ter beschikking. Hierbij wordt een oeroud marketingkanaal wel eens vergeten: de papieren mailing. Tijd voor een...
Lees meer..
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding

Natasja Hoogenboom (10/10)

Hoe maakt u van uw inschrijving op een tender de winnende? Volg deze 5 stappen en zet uw offertes om in opdrachten!
Lees meer..
 Het slechtste advies voor verkopers
Het slechtste advies voor verkopers

Marcel Hoefman (8/10)

‘Jezelf zijn’ in sales klinkt weliswaar lekker, maar in de praktijk hebben de meesten onder ons wel wat meer nodig dan dat. Ontdek hier waarom, en wat dan.
Lees meer..
De ‘Big 5’ van charmeren
De ‘Big 5’ van charmeren

Richard van Houten (8/10)

Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst.
Lees meer..
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven

Rene Knecht (3/10)

U sluit een deal pas als de klant ook geeft in het proces. Daarom mag u niet te snel toegeven en in uw kaarten laten kijken. Leer het geheim van beïnvloeden en overtuigen.
Lees meer..
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug

Michel Hoetmer (1/10)

Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt.
Lees meer..
Versterk de impact van wat u geeft
Versterk de impact van wat u geeft

Jos Burgers (27/9)

Onbaatzuchtig iets weggeven kan uw positie, uw goede naam, bij klanten of prospects enorm versterken. Maar geven lijkt makkelijker dan het is. Doe uw voordeel met deze tips.
Lees meer..
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’

Michel Hoetmer (26/9)

Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is.
Lees meer..
“Verkoop mij deze pen maar eens!”
“Verkoop mij deze pen maar eens!”

Richard van Houten (25/9)

Heeft u deze vraag wel eens gehad tijdens een sollicitatie voor een functie als verkoper, of tijdens een verkooptraining? Ontdek wat u kunt leren van the wolf of Wallstreet...
Lees meer..
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!

Marcel Hoefman (24/9)

U als verkoper weet vaak beter dan uw klant wat de risico’s en behoeften van de branche zijn. Doe daar uw voordeel mij en maak uw klant rijp voor verandering!
Lees meer..
De Elevator Pitch
De Elevator Pitch

Jan-Willem Seip (19/9)

U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het paraat hebben van diverse Elevator Pitches afgestemd op de doelgroep noodzakelijk. Maak uzelf onsterfelijk in de ogen van uw prospect...
Lees meer..
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen

Harro Willemsen (17/9)

Voor iedereen die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen is er een goed tip: vraag uw klanten om referrals. Lees hier hoe u dit doet en wat de voorwaarden zijn.
Lees meer..
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn?
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn?

Victor Bonke (12/9)

Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw nekharen gaan recht overeind staan, alle alarmbellen gaan rinkelen. Maar waarom gebeurt dat en hoe kunt u dat zelf vermijden?
Lees meer..
 Vorige Pagina  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14    ...   100  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..