Niet verkopen, maar waarde aantonen
Niet verkopen, maar waarde aantonen

Toine Simons (24/1)

Het verkopen van diensten slaagt gemiddeld in minder dan de helft van de gevallen. Wilt u daar verandering in brengen? Pas dan uw strategie aan met deze tips.
Lees meer..
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’?
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’?

Victor Bonke (22/1)

Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te hebben of een gesprek dat is uitgewerkt in een ‘belscript’? Lees hier wat het allerbeste werkt.
Lees meer..
Groot denken en groot blijven roepen
Groot denken en groot blijven roepen

Richard van Houten (21/1)

Grote en kleine klanten hebben zo hun voor- en nadelen. Hebt u grote klanten op het oog? Lees hier hoe u ze binnenhaalt voordat u ook maar een stap door de deur hebt gezet.
Lees meer..
Verkopen is mensenwerk
Verkopen is mensenwerk

Jan-Willem Seip (20/1)

De klant en u willen hetzelfde: resultaat. Maak gebruik van die overeenkomst met deze tips, en baan u een weg naar meer verkoopsucces.
Lees meer..
Verkopen met een “glazen bol”
Verkopen met een “glazen bol”

Rene Knecht (16/1)

Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen.
Lees meer..
 Drie kostbare verkoopzondes
Drie kostbare verkoopzondes

Marcel Hoefman (16/1)

Zowel ervaren als minder ervaren salesprofessionals begaan ze: verkoopzondes. Lees over drie kostbare fouten,met tips om ze te voorkomen.
Lees meer..
Vrienden die u nog niet kent
Vrienden die u nog niet kent

Jos Burgers (14/1)

Xenofobie, angst voor het onbekende, is mensen aangeboren, maar werkt ook tegen ons, zeker in sales. Lees hier hoe dit werkt én hoe u er een positieve draai aan kan geven.
Lees meer..
Hoe gaat u om met irrationele klanten?
Hoe gaat u om met irrationele klanten?

Rene Knecht (13/1)

Gelijk hebben is niet hetzelfde is als gelijk krijgen. Twee methoden om irrationele weerstand van klanten te laten verdwijnen.
Lees meer..
 Veelgemaakte schrijffouten in offertes
Veelgemaakte schrijffouten in offertes

Natasja Hoogenboom (9/1)

Wist u dat 80% van de inkopers geïrriteerd raakt door schrijffouten in offerteteksten? Lees welke taalfouten vaak worden gemaakt, zodat u ze niet hoeft te maken.
Lees meer..
Telling én selling
Telling én selling

Marcel Hoefman (7/1)

'Telling is not selling’ - dit verkoopmantra van de oude verkoopgoeroe Brian Tracy is nog steeds populair bij sommige verkoopcoaches en andere sales-o-logen. Toch kan ‘vertellen’ u wel meer succes...
Lees meer..
De Verkoper van een blind paard prijst altijd zijn benen.
De Verkoper van een blind paard prijst altijd zijn benen.

Hans-Wouter van Dam (1/1)

Welkom op Verkopersonline.nl; sales portal om jezelf te bekwamen in Sales. Klik in het menu of zoek een artikel in het zoekveld. Veel plezier met onze site!
Lees meer..
Koopmotieven zijn belangrijker dan verkoopvaardigheden
Koopmotieven zijn belangrijker dan verkoopvaardigheden

Hans-Wouter van Dam (1/1)

Welkom op Verkopersonline.nl; sales portal om jezelf te bekwamen in Sales. Klik in het menu of zoek een artikel in het zoekveld. Veel plezier met onze site!
Lees meer..
In herhaling vallen is een prima idee
In herhaling vallen is een prima idee

Michel Hoetmer (20/12)

Vindt u het bloedirritant als iemand regelmatig herhaalt wat hij net heeft gezegd? Waarschijnlijk wel. Toch is het niet zo’n gek idee om zelf ook af en toe te herhalen wat u hebt verteld. Lees hier...
Lees meer..
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd?
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd?

Richard van Houten (18/12)

Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
Lees meer..
De 4x4 vragenmatrix
De 4x4 vragenmatrix

Harro Willemsen (14/12)

Met de 4x4 vragenmatrix kunt u altijd nuttige en verdiepende vragen samenstellen. Die vormen de opmaat voor een inhoudelijk scherp en uitdagend gesprek met uw klanten. Ontdek hier hoe het werkt.
Lees meer..
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek

Jan-Willem Seip (12/12)

Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier.
Lees meer..
 Vorige Pagina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    ...   99  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..