Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.390
Praat u met een blocker of een mobilizer?
Praat u met een blocker of een mobilizer?

Harro Willemsen (24/8)

In complexe salestrajecten praten verkopers vaak met de verkeerde contactpersoon. Hoe vindt u de echte DMU mobilizers?
Lees meer..
Zo staat uw klant centraal in uw offerte
Zo staat uw klant centraal in uw offerte

Natasja Hoogenboom (23/8)

‘De klant staat bij ons centraal!’ Dat beweren veel bedrijven. Maar is dat in praktijk ook zo, of is het een holle frase? Lees wat u wel en niet moet doen om uw klant centraal te zetten in uw...
Lees meer..
Manipulatie: goed en fout
Manipulatie: goed en fout

Richard van Houten (21/8)

Er is een dunne lijn tussen beïnvloeden en manipuleren. Manipuleren wordt vaak als slecht gezien, maar datt is maar hoe u het bekijkt. Wat is manipuleren eigenlijk precies? En hoe is het goed te...
Lees meer..
7 inkoperstactieken die u móet kennen
7 inkoperstactieken die u móet kennen

Walter Spruyt (21/8)

Hoe herkent u de belangrijkste en veelgebruikte inkoperstactieken? Met 7 tips hoe ermee om te gaan!
Lees meer..
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Peter Stinckens (16/8)

Bij het verkopen speelt taal vrijwel constant een belangrijke rol. En toch letten we er zo weinig op. Laat u nogmaals overtuigen van het belang van uw taalgebruik.
Lees meer..
De 10 slechtste salesvragen
De 10 slechtste salesvragen

Harro Willemsen (15/8)

Vragen stellen is essentieel in het verkoopvak. Maar sommige vragen zorgen ervoor dat gesprekken stroef verlopen of de verkeerde onderwerpen aan de orde komen. Hier de 10 vragen die u het beste kunt...
Lees meer..
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk

Michel Hoetmer (14/8)

Uw geloofwaardigheid is uw belangrijkste bezit. Het is ook een mijnenveld. Bewust en onbewust gedrag kan u veel kosten. 7 tips om het beeld dat u uitstraalt positief te houden.
Lees meer..
Houd die achterban in de peiling!
Houd die achterban in de peiling!

André Hagelen (10/8)

U heeft een fantastisch gesprek gehad, maar wanneer u weer contact opneemt is het klimaat opeens veranderd. Ze willen niet meer … Wat is er gebeurd?
Lees meer..
3 tips om klanten emotioneel aan u te binden
3 tips om klanten emotioneel aan u te binden

Peter Stinckens (9/8)

Klanten alleen maar tevreden houden is niet voldoende. Emotionele betrokkenheid geeft een veel sterkere band, het is de superlijm van de moderne verkooptechnieken.
Lees meer..
Gek op aanbiedingen
Gek op aanbiedingen

Jos Burgers (8/8)

Vaak wordt gedacht dat klanten het liefst de laagste prijs willen, maar onderzoek toont aan dat dit niet waar is. Wat is dan wel waar en hoe kunt u daarop inspelen?
Lees meer..
Weet waarom klanten van u kopen
Weet waarom klanten van u kopen

David Bloch (7/8)

Het mooiste product, de hoogste korting – allemaal sterke verkooppunten maar niet de reden waarom de klant koopt. Welke vijf dan wel?
Lees meer..
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden

Rene Knecht (3/8)

Hoe komt het dat perfecte presentaties niet tot deals leiden? Antwoorden en tips voor een beter resultaat.
Lees meer..
Waarom vragen stellen vaak niet werkt
Waarom vragen stellen vaak niet werkt

Peter Stinckens (2/8)

Vragen stellen is een essentieel onderdeel van uw vak en kan daarom ook tegen u werken. Stel uzelf de vraag: wat doet u met de antwoorden?
Lees meer..
Geef in elk geval geen geld
Geef in elk geval geen geld

Jos Burgers (1/8)

Prijsbederf, een negatieve indruk, winstdaling, het ligt allemaal op de loer als u korting geeft in harde euro’s. 3 harde argumenten om het anders aan te pakken!
Lees meer..
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden

David Bloch (31/7)

In sales hangt heel veel af van uw taalgebruik. Met deze 4 tips maakt u nog meer contact met uw klant.
Lees meer..
De paradox van beïnvloeden
De paradox van beïnvloeden

Rene Knecht (27/7)

De klant lijkt geen oren te hebben naar uw USP's. Denkt u wel met de klant mee? Daar begint uw weg naar succes.
Lees meer..
 Vorige Pagina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    ...   93  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?