Wat uw klanten belangrijker vinden dan de prijs
Wat uw klanten belangrijker vinden dan de prijs

Tips & Advies Verkoop (11/5)

Begint uw klant weer over de prijs? Volgens twee verkoopexperts moet u ze dan wijzen op wat ze echt willen.
Lees meer..
Verkoop Methodieken: AIDA
Verkoop Methodieken: AIDA

Peter Stinckens (11/5)

AIDA is een van de oudste en meest gekende begrippen in marketing en verkoop. Wat is het juist? Waar komt het vandaan en hoe werkt het?
Lees meer..
De Verkoper als Relatiemanager
De Verkoper als Relatiemanager

Richte Lommert (10/5)

'Verkopen is achterhaald' kwam als reactie op een van mijn columns. "Ik ben geen verkoper, maar een relatiemanager." Trouwe lezers van mijn columns weten dat ik nu begin te steigeren, ik raakte het...
Lees meer..
Eerste indruk vrouwelijke verkoper
Eerste indruk vrouwelijke verkoper

Robert Willemsen (7/5)

Als we naar een vrouw kijken, dan weet iedereen dat verschillende elementen als haar, kleding en accessoires invloed hebben op haar image. Laten we die elementen eens systematisch variëren en kijken...
Lees meer..
Laat uw klant weten wat u voor hem doet
Laat uw klant weten wat u voor hem doet

Peter Stinckens (4/5)

Hoe kunt u er voor zorgen dat uw klant uw extra inspanningen waardeert?
Lees meer..
De enorme voordelen van negatief denken
De enorme voordelen van negatief denken

Michel Hoetmer (4/5)

"Wil je meer verkopen, dan moet je positief denken, dan komt alles goed!” Deze vaak gehoorde stelling is vanwege meerdere redenen een krankzinnig advies.
Lees meer..
Vraag waarom
Vraag waarom

Peter Stinckens (2/5)

Zijn de opdrachten die je doorgegeven hebt aan je verkopers niet gedaan zoals werd afgesproken? Wat doe je dan?
Lees meer..
Flashbacken naar grootse momenten
Flashbacken naar grootse momenten

Harro Willemsen (1/5)

Voor een belangrijke bespreking wil je jezelf maximaal opladen met enthousiasme, professionalisme, kennis en overtuigingskracht. Hoe? Het geheim zit in je eigen vingers.
Lees meer..
Non-verbale communicatie en verkoop.
Non-verbale communicatie en verkoop.

Frank van Marwijk (26/4)

Non-verbale communicatieaspecten hebben een belangrijke rol bij elke verkoop. We kunnen het belang van lichaamstaal tijdens je presentatie niet voldoende benadrukken.
Lees meer..
De kracht van Argumenten
De kracht van Argumenten

Richte Lommert (25/4)

Het is algemeen bekend dat een verkoper zijn verkoopgesprek moet ondersteunen met goede en doeltreffende argumenten. In een reactie op een van mijn columns brachten juiste zulke argumenten mij van...
Lees meer..
Presteren, presteren, presteren!
Presteren, presteren, presteren!

Peter Stinckens (24/4)

Elke organisatie leeft bij gratie van de resultaten, winst, marktaandeel, omzet…Maar laten we eerlijk blijven met ons zelf. Uiteindelijk is de winst die een organisatie moet maken, de grondreden voor...
Lees meer..
Netwerktips van professionals 3
Netwerktips van professionals 3

Sylvie van Tilburg (23/4)

Sylvie van Tilburg geeft u 3 netwerk tips van de professionals uit New York.
Lees meer..
Zorg voor contrast in je verkoopverhaal
Zorg voor contrast in je verkoopverhaal

Vladan Soldat (20/4)

Verkopen = problemen oplossen. Om problemen duidelijk en urgent te maken is het belangrijk contrasten aan je verhaal toe te voegen.
Lees meer..
Weet wat u wil
Weet wat u wil

Peter Stinckens (13/4)

Gaat u naar een klant zonder duidelijk te weten wat u wil bereiken? Verloren tijd!
Lees meer..
De beste verkoper is een leider!
De beste verkoper is een leider!

Vladan Soldat (12/4)

Het verschil tussen een goede en een slechte verkoper zit er o.a. in dat de goeden zich opstellen als procesmanagers en de slechte als projectmanager.
Lees meer..
In drie stappen naar een deal
In drie stappen naar een deal

Peter Stinckens (11/4)

Wil je een verkoop afsluiten, dan moet je drie stappen doorlopen; essentieel zijn voor een goede afloop.
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..