Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 26.791
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Peter Stinckens (16/8)

Bij het verkopen speelt taal vrijwel constant een belangrijke rol. En toch letten we er zo weinig op. Laat u nogmaals overtuigen van het belang van uw taalgebruik.
Lees meer..
De 10 slechtste salesvragen
De 10 slechtste salesvragen

Harro Willemsen (15/8)

Vragen stellen is essentieel in het verkoopvak. Maar sommige vragen zorgen ervoor dat gesprekken stroef verlopen of de verkeerde onderwerpen aan de orde komen. Hier de 10 vragen die u het beste kunt...
Lees meer..
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk

Michel Hoetmer (14/8)

Uw geloofwaardigheid is uw belangrijkste bezit. Het is ook een mijnenveld. Bewust en onbewust gedrag kan u veel kosten. 7 tips om het beeld dat u uitstraalt positief te houden.
Lees meer..
Houd die achterban in de peiling!
Houd die achterban in de peiling!

André Hagelen (10/8)

U heeft een fantastisch gesprek gehad, maar wanneer u weer contact opneemt is het klimaat opeens veranderd. Ze willen niet meer … Wat is er gebeurd?
Lees meer..
3 tips om klanten emotioneel aan u te binden
3 tips om klanten emotioneel aan u te binden

Peter Stinckens (9/8)

Klanten alleen maar tevreden houden is niet voldoende. Emotionele betrokkenheid geeft een veel sterkere band, het is de superlijm van de moderne verkooptechnieken.
Lees meer..
Gek op aanbiedingen
Gek op aanbiedingen

Jos Burgers (8/8)

Vaak wordt gedacht dat klanten het liefst de laagste prijs willen, maar onderzoek toont aan dat dit niet waar is. Wat is dan wel waar en hoe kunt u daarop inspelen?
Lees meer..
Geef in elk geval geen geld
Geef in elk geval geen geld

Jos Burgers (1/8)

Prijsbederf, een negatieve indruk, winstdaling, het ligt allemaal op de loer als u korting geeft in harde euro’s. 3 harde argumenten om het anders aan te pakken!
Lees meer..
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden

David Bloch (31/7)

In sales hangt heel veel af van uw taalgebruik. Met deze 4 tips maakt u nog meer contact met uw klant.
Lees meer..
De paradox van beïnvloeden
De paradox van beïnvloeden

Rene Knecht (27/7)

De klant lijkt geen oren te hebben naar uw USP's. Denkt u wel met de klant mee? Daar begint uw weg naar succes.
Lees meer..
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie

Marcel Hoefman (25/7)

Verkopers praten veel over acquisitie, het blijft een uitdaging. Ligt dit aan uw zelfdiscipline? Zo ja, daag uzelf dan uit met deze 3 succesfactoren.
Lees meer..
Zo leert een verkoper zijn mond te houden
Zo leert een verkoper zijn mond te houden

Richard van Houten (20/7)

De valkuil van veel verkopers is dat ze teveel praten. Zo krijgen klanten niet de kans om hun wensen te uiten. Hoe dan wel?
Lees meer..
De kracht van een goed verhaal
De kracht van een goed verhaal

David Bloch (19/7)

Een goed verhaal werkt beter dan een reeks harde, indrukwekkende feiten. Maar hoe vertelt u zo'n verhaal? Vijf verhalende technieken om in uw presentatie te verwerken.
Lees meer..
Verliest u opdrachten? Let op uw houding!
Verliest u opdrachten? Let op uw houding!

David Bloch (18/7)

Wat u zegt tijdens een verkoopgesprek, bepaalt maar voor 20% van uw succes. De rest ligt in handen van uw houding. Waardevolle lessen uit de presentatiepraktijk.
Lees meer..
Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact
Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact

Peter Stinckens (17/7)

De meesten onder ons hebben begrepen dat het belangrijk is een duidelijk doel voor ogen te hebben bij een klantenbezoek. Wat voor velen minder duidelijk is, is hoe we dit aanpakken. Een 'emotionele...
Lees meer..
Zorgen dat uw klant echt luistert
Zorgen dat uw klant echt luistert

Rene Knecht (13/7)

U hebt soms klanten die heel goed luisteren en toch voelt u zich niet op uw gemak, de klant lijkt niet te overtuigen... Kent u dat gevoel? Doe er wat aan!
Lees meer..
Schrijf om te scoren
Schrijf om te scoren

Roelf Houwing (12/7)

Denk als uw klant. Winnend schrijven is geen kunst, als u dit advies ter harte neemt.
Lees meer..
 Vorige Pagina  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19    ...   97  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?