Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer
Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer

Jos Burgers (4/12)

Evenveel uren in een dag als een eeuw geleden, maar zó-veel meer om te doen. En toch, neem even de tijd voor dit artikel, leer waarom geduld goed is voor de zaken en ontdek hoe het anders kan.
Lees meer..
10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager
10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager

Rob Snoeijen (30/11)

Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand.
Lees meer..
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten

Harro Willemsen (28/11)

Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met tips om de samenwerking duurzaam te verbeteren.
Lees meer..
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties

David Bloch (26/11)

Als verkoper maakt u de nodige kilometers. U heeft uw eigen rijstijl. Wist u dat die veel zegt over hoe u presenteert? Lees mee en ontdek wat u van uzelf kunt leren.
Lees meer..
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie

Natasja Hoogenboom (23/11)

Inkopers zijn op zoek naar experts. Maar, u geloven 'op uw blauwe ogen’, dat doet de opdrachtgever niet zomaar. Lees hier hoe u uw expertstatus overtuigend onderbouwt met dominante...
Lees meer..
Er is maar één juiste prijs
Er is maar één juiste prijs

Jos Burgers (21/11)

Prijs bepalen is kosten calculeren? Toch niet! Uw kostprijs interesseert de klant niet. Pak het bepalen van uw prijs radicaal anders aan.
Lees meer..
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!

Marcel Hoefman (16/11)

Adviezen over de eerste indruk gaan vrijwel altijd over hoe U overkomt bij de ander. Pak het eens anders aan: richt uw aandacht op welk gevoel u de ander over zichzelf geeft - met tips en advies.
Lees meer..
Valkuil in de verkoop: te veel advies
Valkuil in de verkoop: te veel advies

Richard van Houten (15/11)

Voor advies naar de specialist, maar mét dat advies kopen bij de concurrent; het komt in alle verkoop branches voor. Omzeil die valkuil met deze 6 tips.
Lees meer..
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0

Toine Simons (14/11)

Consultative Selling, Solution Selling, of Challenger Sales? What the heck! Toch kennen alle methodes 4 dezelfde grondbeginselen. Daarop baseren we onze 7 uitgangspunten voor succesvol diensten...
Lees meer..
We houden (te veel) van eenvoud
We houden (te veel) van eenvoud

Peter Stinckens (13/11)

'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
Lees meer..
9 tips voor succes met Social Selling
9 tips voor succes met Social Selling

Massimo Gagliotti (9/11)

De vraag met Social Selling is niet of het werkt maar hoe u het kunt gebruiken. Neem zo een voorsprong op uw concurrenen.
Lees meer..
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden

Jan-Willem Seip (8/11)

Bij ongeveer 80% van de aankoopbeslissingen speelt een vrouw een belangrijke rol. Maar verkopen gebeurt nog vrijwel altijd op de aloude, mannelijke manier: scoren, winnen. Tips om het anders aan te...
Lees meer..
Het geheim van de succesvolle verkoper
Het geheim van de succesvolle verkoper

André Hagelen (7/11)

De wintermaanden vormen de belangrijkste periode voor Sales. Maar hoe komt u die maanden zo succesvol mogelijk door?
Lees meer..
Mythbusting: fabels en feiten in sales
Mythbusting: fabels en feiten in sales

Vladan Soldat (2/11)

Commissie belast met 52%? Vrouwen beter in sales dan mannen? Sales gaat over getallen? 3 verhalen die rondwaren in sales, waarvan niemand lijkt te weten of ze mythe of waarheid zijn. Vind de...
Lees meer..
5 Gouden regels voor succesvol contact
5 Gouden regels voor succesvol contact

Jan-Willem Seip (1/11)

Een mooi uiterlijk helpt bij van alles, ook in de verkoop. Maar is dat alles? Of ligt het punt van de indruk die u maakt toch op een ander vlak? Advies en tips voor een succesvolle eerste indruk.
Lees meer..
10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager
10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager

Rob Snoeijen (31/10)

Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand.
Lees meer..
 Vorige Pagina  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19    ...   99  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..