Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.486
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!

Marcel Hoefman (16/11) (Eerste indruk)

Lees meer..
Korte Sales Tips
Valkuil in de verkoop: te veel advies
Valkuil in de verkoop: te veel advies

Richard van Houten (15/11) (Verkoopgesprek)

Voor advies naar de specialist, maar mét dat advies kopen bij de concurrent; het komt in alle verkoop branches voor. Omzeil die valkuil met deze 6 tips.
Lees meer..
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0

Toine Simons (14/11) (Verkoopproces)

Consultative Selling, Solution Selling, of Challenger Sales? What the heck! Toch kennen alle methodes 4 dezelfde grondbeginselen. Daarop baseren we onze 7 uitgangspunten voor succesvol diensten...
Lees meer..
We houden (te veel) van eenvoud
We houden (te veel) van eenvoud

Peter Stinckens (13/11) (Begeleiden van verkopers)

Lees meer..
9 tips voor succes met Social Selling
9 tips voor succes met Social Selling

Massimo Gagliotti (9/11) (Social selling)

De vraag met Social Selling is niet of het werkt maar hoe u het kunt gebruiken. Neem zo een voorsprong op uw concurrenen.
Lees meer..
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden

Jan-Willem Seip (8/11) (Marktonderzoek)

Bij ongeveer 80% van de aankoopbeslissingen speelt een vrouw een belangrijke rol. Maar verkopen gebeurt nog vrijwel altijd op de aloude, mannelijke manier: scoren, winnen. Tips om het anders aan te...
Lees meer..
Het geheim van de succesvolle verkoper
Het geheim van de succesvolle verkoper

André Hagelen (7/11) (Succes in de Verkoop)

De wintermaanden vormen de belangrijkste periode voor Sales. Maar hoe komt u die maanden zo succesvol mogelijk door?
Lees meer..
De kracht van geven
De kracht van geven

Jos Burgers (6/11) (Verkoopsucces)

Succesvol zijn is pakken wat je pakken kan. U moet in ieder geval niet degene zijn die blijft geven. Toch?! 3 positieve effecten van geven die u naar duurzaam succes leiden.
Lees meer..
Mythbusting: fabels en feiten in sales
Mythbusting: fabels en feiten in sales

Vladan Soldat (2/11) (Wetten in de verkoop)

Commissie belast met 52%? Vrouwen beter in sales dan mannen? Sales gaat over getallen? 3 verhalen die rondwaren in sales, waarvan niemand lijkt te weten of ze mythe of waarheid zijn. Vind de...
Lees meer..
5 Gouden regels voor succesvol contact
5 Gouden regels voor succesvol contact

Jan-Willem Seip (1/11) (Eerste indruk)

Een mooi uiterlijk helpt bij van alles, ook in de verkoop. Maar is dat alles? Of ligt het punt van de indruk die u maakt toch op een ander vlak? Advies en tips voor een succesvolle eerste indruk.
Lees meer..
10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager
10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager

Rob Snoeijen (31/10) (Verkoopleiding)

Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand.
Lees meer..
Het verkoopgeheim van de veilingmeester
Het verkoopgeheim van de veilingmeester

Richard van Houten (30/10) (Verkoopstrategie)

Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
Lees meer..
3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken
3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken

Jos Burgers (26/10) (Prijsdruk)

Getallen lijken zo helder en duidelijk van zichzelf, maar niets is minder waar. Zeker als het getal uw prijs is, kunt u ervan uitgaan dat het hier een gevoelskwestie betreft. 3 technieken hoe daarmee...
Lees meer..
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips

Natasja Hoogenboom (25/10) (Verkoopkansen)

Ambtelijke organisaties lijken ondoordringbaar om zaken mee te doen. Maar ambtenaren zijn ook net mensen! Ontdek hoe u binnenkomt bij een gemeente en vervolgens de opdracht wint.
Lees meer..
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen

Rene Knecht (24/10) (Pitchen)

Pitchen is om allerlei redenen gevaarlijk voor uw resultaat, zelfs in sectoren waar het de gangbare methode is. Doe het anders, en verzeker uzelf van resultaat.
Lees meer..
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’

Michel Hoetmer (23/10) (Klantenkennis)

Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is.
Lees meer..
Omarm het onvoorspelbare en scoor!
Omarm het onvoorspelbare en scoor!

Rene Knecht (19/10) (Acquisitie)

Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten: verkopers liggen er dagelijks mee overhoop. Maar dat hoeft niet. Ontdek hoe u het onvoorspelbare een andere rol geeft, met betere resultaten.
Lees meer..
Een verkoopgesprek zonder bezwaren bestaat niet
Een verkoopgesprek zonder bezwaren bestaat niet

Walter Spruyt (18/10) (Bezwaren)

Als het gaat over omgaan met bezwaren, dan gaat het vaak over het voorkomen of laten verdwijnen ervan. Dit is onmogelijk en ook bad for business! Ontdek waarom bezwaren omarmen logischer is dan ze...
Lees meer..
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan

Harro Willemsen (17/10) (Verkooptechniek)

Bij complexe inkooptrajecten krijgt u soms te maken met professionele procurement-afdelingen. Wat zijn de meest gebruikte tactieken en methoden van deze inkoopteams? En hoe wapent u zich hiertegen?
Lees meer..
7 tips om vooral niet méér te verkopen
7 tips om vooral niet méér te verkopen

Marcel Hoefman (16/10) (Motivatie)

Heeft u het gevoel dat vervelende trainers en coaches u veranderingen opdringen? Lees dan deze tips om alles bij het oude te laten.
Lees meer..
Prijsbezwaren tackelen
Prijsbezwaren tackelen

Jos Burgers (12/10) (Prijsbezwaren)

Cruijff over tackelen: "Ben je niet op tijd, dan ben je óf te vroeg, óf te laat.’ Dat geldt zeker voor prijsbezwaren. Leer van de meester.
Lees meer..
Houd uw baby in uw tas
Houd uw baby in uw tas

Toine Simons (11/10)

Halverwege een verkoopgesprek begint uw oplossing aan u te trekken als een huilende baby. Geeft u toe, dan is de kans groot dat u wordt afgeserveerd. Hoe dan wel?
Lees meer..
20 ideeën voor nieuwe klanten
20 ideeën voor nieuwe klanten

Richard van Houten (10/10) (Verkoopkansen)

Lukt verkopen even niet? Pak het eens heel anders aan! Welke van deze 20 verrassende ideeën vindt u de beste?
Lees meer..
Binnenkomen ondanks NO-NAME policy
Binnenkomen ondanks NO-NAME policy

Victor Bonke (9/10) (Koude acquisitie)

Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of kan geven: de no-name policy. Hoe zorgt u ervoor dat u tóch in contact komt met een relevant persoon?
Lees meer..
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan

Marcel Hoefman (5/10) (Afwijzingen)

Elke salesprofessional maakt het mee: afwijzing. “Nee” te horen krijgen. Soms verwacht, soms onverwacht, maar nooit leuk. Zo gaat u er effectief mee om.
Lees meer..
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden

Rene Knecht (4/10) (Acquisitie)

Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden.
Lees meer..
Is ‘gaan voor eigenbelang’ agressieve verkoop?
Is ‘gaan voor eigenbelang’ agressieve verkoop?

Walter Spruyt (3/10) (Verkoopgesprek)

Misvattingen over het verkoopvak leiden tot gedragspatronen die maar moeilijk te keren lijken. Ga voor een andere aanpak met deze inzichten en tips.
Lees meer..
Maakt u deze fouten in offertes?
Maakt u deze fouten in offertes?

Natasja Hoogenboom (2/10) (Offertes)

Met uw offertes verleidt u potentiële klanten. En net als in de kroeg gaat het vaak mis door taalgebruik en een slechte eerste indruk. Leer van veelvoorkomende missers en gebruik deze tips.
Lees meer..
Opgeven? Ik nooit!
Opgeven? Ik nooit!

Peter Stinckens (28/9) (Zelfontwikkeling)

Geeft u snel iets op? Nee natuurlijk niet! Niemand wil in de statistieken opgenomen worden als verliezer. We zien onszelf allemaal liever als doorzetters en winnaars. Toch wijst de praktijk vaak op...
Lees meer..
Verkoper m/v
Verkoper m/v

Jan-Willem Seip (27/9) (Vrouwen in sales)

Vrouwen zijn vanwege de “bedrading” in hun hersenen bij uitstek geschikt voor het verkopersvak. Toch gaat het vrouwelijke verkopers niet zomaar van een leien dakje. 5 tips voor meer succes bij...
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   93  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?