Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 27.620
De goed geïnformeerde klant: kans of excuus?
De goed geïnformeerde klant: kans of excuus?

Marcel Hoefman (nieuw) (Moeilijke klanten)

Lees meer..
Korte Sales Tips
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt

Jan-Willem Seip (14/11) (Afsluittechnieken)

Enthousiasme is een groot goed, het werkt aanstekelijk, bij iedereen. Juist daarom schuilt er bij sales ook een gevaar in. Met deze 4 tips zet u enthousiasme om in een order.
Lees meer..
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?

Rene Knecht (14/11) (Acquisitie)

Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid?
Lees meer..
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie

Harro Willemsen (12/11) (Acquisitie)

Lees meer..
Versterk uw overtuigingskracht
Versterk uw overtuigingskracht

Richard van Houten (11/11) (Overtuigen)

Goed kunnen overtuigen is een fantastische vaardigheid, maar om te beginnen moet u weten welke elementen uw geloofwaardigheid juist afbreken.
Lees meer..
Verkopers die niet vragen worden overgeslagen!
Verkopers die niet vragen worden overgeslagen!

Michel Hoetmer (8/11) (Vragen stellen)

Elke verkoper maakt het wel eens mee: er wordt een prima verkoopgesprek gevoerd en dan komt er toch geen toezegging van de klant. Hoe zit dat?
Lees meer..
Hulp bieden
Hulp bieden

Jos Burgers (6/11) (Gunfactor)

Eens wat anders: een radio-interview, over die zo belangrijke gunfactor. “Hoor” wat u kunt leren van Chimpansees en waarom helpen zinvoller is dan borrelen.
Lees meer..
Omarm het onvoorspelbare en scoor!
Omarm het onvoorspelbare en scoor!

Rene Knecht (6/11) (Acquisitie)

Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten: verkopers liggen er dagelijks mee overhoop. Maar dat hoeft niet. Ontdek hoe u het onvoorspelbare een andere rol geeft, met betere resultaten.
Lees meer..
Het geheim van Account Based Marketing
Het geheim van Account Based Marketing

Rene Knecht (31/10) (Grote accounts)

ABM - hype of de nieuwe marketingtechniek? Zeker voor grote accounts een duurzame manier van prospects binnenhalen. Ontdek hier de ins en outs.
Lees meer..
“Bel ik gelegen?”
“Bel ik gelegen?”

Victor Bonke (29/10) (Koude Acquisitie)

Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing?
Lees meer..
Bent u oplossingsgericht, of procesgericht?
Bent u oplossingsgericht, of procesgericht?

Toine Simons (25/10) (Communicatie)

Verkoopgesprekken gaan niet alleen over de oplossing, maar ook over het proces. Lees hier hoe dat precies zit en ga effectiever verkopen.
Lees meer..
Gezonde v. ongezonde winst
Gezonde v. ongezonde winst

Jos Burgers (23/10) (Verkoopsucces)

Het verschil tussen gezonde en ongezonde winst zit in uw eigen eerlijkheid. Hoe precies? Met deze tips gaat u duurzame winst maken.
Lees meer..
Schors het verkoopgesprek
Schors het verkoopgesprek

Jan-Willem Seip (17/10) (Creativiteit in de verkoop)

U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Lees meer..
De kracht van een goede mailing
De kracht van een goede mailing

Harro Willemsen (15/10) (Acquisitie)

Wie in beeld wil komen bij prospects heeft tegenwoordig een batterij aan kanalen ter beschikking. Hierbij wordt een oeroud marketingkanaal wel eens vergeten: de papieren mailing. Tijd voor een...
Lees meer..
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding

Natasja Hoogenboom (10/10) (Offertes)

Hoe maakt u van uw inschrijving op een tender de winnende? Volg deze 5 stappen en zet uw offertes om in opdrachten!
Lees meer..
 Het slechtste advies voor verkopers
Het slechtste advies voor verkopers

Marcel Hoefman (8/10) (Salestraining)

‘Jezelf zijn’ in sales klinkt weliswaar lekker, maar in de praktijk hebben de meesten onder ons wel wat meer nodig dan dat. Ontdek hier waarom, en wat dan.
Lees meer..
De ‘Big 5’ van charmeren
De ‘Big 5’ van charmeren

Richard van Houten (8/10) (Klantenpsychologie)

Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst.
Lees meer..
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven

Rene Knecht (3/10) (Overtuigen)

U sluit een deal pas als de klant ook geeft in het proces. Daarom mag u niet te snel toegeven en in uw kaarten laten kijken. Leer het geheim van beïnvloeden en overtuigen.
Lees meer..
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug

Michel Hoetmer (1/10) (Acquisitie)

Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt.
Lees meer..
Versterk de impact van wat u geeft
Versterk de impact van wat u geeft

Jos Burgers (27/9) (Verkooptechniek)

Onbaatzuchtig iets weggeven kan uw positie, uw goede naam, bij klanten of prospects enorm versterken. Maar geven lijkt makkelijker dan het is. Doe uw voordeel met deze tips.
Lees meer..
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’

Michel Hoetmer (26/9) (Klantenkennis)

Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is.
Lees meer..
“Verkoop mij deze pen maar eens!”
“Verkoop mij deze pen maar eens!”

Richard van Houten (25/9) (Verkooptechniek)

Heeft u deze vraag wel eens gehad tijdens een sollicitatie voor een functie als verkoper, of tijdens een verkooptraining? Ontdek wat u kunt leren van the wolf of Wallstreet...
Lees meer..
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!

Marcel Hoefman (24/9) (Verkoopbevordering)

U als verkoper weet vaak beter dan uw klant wat de risico’s en behoeften van de branche zijn. Doe daar uw voordeel mij en maak uw klant rijp voor verandering!
Lees meer..
De Elevator Pitch
De Elevator Pitch

Jan-Willem Seip (19/9) (Klantencontact)

U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het paraat hebben van diverse Elevator Pitches afgestemd op de doelgroep noodzakelijk. Maak uzelf onsterfelijk in de ogen van uw prospect...
Lees meer..
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen

Harro Willemsen (17/9) (Acquisitie)

Voor iedereen die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen is er een goed tip: vraag uw klanten om referrals. Lees hier hoe u dit doet en wat de voorwaarden zijn.
Lees meer..
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates

Toine Simons (13/9) (Verkoopgesprek)

Socrates? Ja, die oude filosoof van meer dan 2400 jaar geleden kan u iets wezenlijks leren over uw verkoopgesprekken. Lees verder, pak de regie en verhoog uw effectiviteit!
Lees meer..
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn?
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn?

Victor Bonke (12/9) (Koude Acquisitie)

Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw nekharen gaan recht overeind staan, alle alarmbellen gaan rinkelen. Maar waarom gebeurt dat en hoe kunt u dat zelf vermijden?
Lees meer..
5 Tactieken waardoor u meer uit onderhandelingen haalt
5 Tactieken waardoor u meer uit onderhandelingen haalt

Michel Hoetmer (11/9) (Onderhandelen)

Uw rug recht houden tijdens onderhandelingen maakt het verschil tussen een ‘zo-zo-deal’ en een winstgevende verkoopactie. Ontdek nog 5 tips voor een goede deal.
Lees meer..
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze!
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze!

Natasja Hoogenboom (10/9) (Offertes)

De zomer is voorbij. U bent net terug van een heerlijke relaxte vakantie, maar voelt meteen de druk weer van de targets voor de rest van het jaar. Werken in de sales kan best zwaar zijn. 5 tips wat...
Lees meer..
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek

Rene Knecht (6/9) (Closing)

U kunt deals afsluiten voor, tijdens en na een verkoopgesprek. In dit artikel krijgt u een aantal tips hoe u dit kunt aanpakken tijdens een verkoopgesprek.
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   98  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?